راهکارهای برای مبارزه با اعتیاد

من در قبال جوانان میهنم مسئولم و میخواهم کمک کوچکی باشم برای مبارزه و پیشگیری از این پدیده شوم ا

راهکارهای برای مبارزه با اعتیاد

من در قبال جوانان میهنم مسئولم و میخواهم کمک کوچکی باشم برای مبارزه و پیشگیری از این پدیده شوم ا

پاسخ به سوالات

با سلام به خوانندگان عزیز در این پست سوالات خود را در قالب پیام مطرح کنید پاسخ داده میشود


در صورت تمایل از طریق پیام به مدیر هم میتوانید سوالات خود را مطرح کنید در آن صورت نوشتن ایمیل برای پاسخ الزامی است

نظرات 1 + ارسال نظر
خسته پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:29 ق.ظ

با سلام من ب شوهرم مدتهاست شک دارم اما خیلی زرنگه و من تاحابا جز ناس و فندک توی ماشینش چیزی ندیدم.اما تقریبا مطمئنم ی کاری میکنه.با ماشین کار میکته وهرروز ی دروغی سرهم میکنه واسه اینکه بگه کار نکردم یا پولش خرج شد.توی 1سال گذشته چندین بار شده تا صبح خیییلی شدید خودش میخارونده.توی دوماه اخیرم.دوبار ک از عصر بیرون نرفته شبش تا صبح بیقرار بوده و استخون درد داشته و صبح زودم زده بیرون.ب نظرتون چ مصرف میکنه؟خواهش میکتم همینجا جوابم بدین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد