راهکارهای برای مبارزه با اعتیاد

من در قبال جوانان میهنم مسئولم و میخواهم کمک کوچکی باشم برای مبارزه و پیشگیری از این پدیده شوم ا

راهکارهای برای مبارزه با اعتیاد

من در قبال جوانان میهنم مسئولم و میخواهم کمک کوچکی باشم برای مبارزه و پیشگیری از این پدیده شوم ا

پاسخ به سوالات


سوال:

سلام دکتر
یه سوال
اگر بخواهیم شخصی که معتاد به شیشه است را ترک بدیم می تونیم تو خونه به مدت ۱۵ روز کنترلش کنیم. میشه ؟
و اگر میشه چه خطراتی ممکنه رخ بده آیا مثل تریاک دچار درد میشه یا نه ؟
ممنون میشم پاسخ بدین

جواب:

بستگی داره

اگر شیشه تنها مصرف میکند.مثل تریاک درد شدید و اسهال و استفراغ ندارند
بهتره به یه روانژزشک مراجعه کنید
بستگی مقدار مصرف و مدت مصرف دارد و همچنین به انگیزه فرد
که ایا واقعا انگیزه ترک مواد دارد و مهم ترین نکته پگیریهای بعد از ترک مباشد.به نظر من حتما یک ویزیت روانپزشک برید تا هم در مورد ترک و هم عوارضی که ممکنه شیشه گذاشته باشه بررسی یشه
تو بحث ترک انواع مواد که در همین وبلاگ هم هست را مطالعه کنید



نظرات 2 + ارسال نظر
شهرام چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:02 ق.ظ

باسلام جوانی هستم 21ساله 6ساله که حشیش مصرف میکنم به صورت اتفاقی درسن15سالگی بااین ماده اشناشدم وشروع به مصرف کردم اوایل هفته ای2بارمصرف میکردم روزبه روزمصرفم بیشترشده الان هرروز شایدم روزی2 یا 4بارماری جوانایاحشیش مصرف میکنم روزی یک یادوپاکت سیگارمیکشم هیچ ماده دیگری مصرف نکرم حالات روحی روانی خوبی ندارم وقتی عصبی میشم تعادل اعصاب ندارم تحت نظرروانپزشکم نمیتونم ترک کنم ترک حشیش مثل قطع جفت پام میمونه داره روانیم میکنه همه ازم میترسن به طرزوحشتناکی عصبی 24ساعت پشت بازی های رایانه ای وتلویزیون هستم همه ازم فرارمیکنن هیچ کسی روندارم کمکم کنیدمیشه ترک کنم؟

بهبودیافته پنج‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 03:28 ق.ظ

سلام
دوستان اگه کسی درمورد ترک اعتیاد نیاز به کمک داره به ادرس زیر ایمیل بزنه تا کمکش کنم بدون دارو با کمترین درد و خماری در منزل و رایگان ترک کنه
mohamadmossavi.5123@gmail.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد